tirsdag 1. november 2011

Håndspunnet garn!

Har lært meg å spinne, og har fått laget to nøster :) Selvsagt så er det ikke noe jevnt garn, men det er hvertfall spunnet for hånd, og jeg har klart det! Utrolig gøy, og jeg skal ærlig innrømme at jeg er en smule stolt! :-D Koser meg med rokken, og over å se resultatet. Og jeg har en anelse om at det kommer til å bli en del garn, for jeg har ennå 3 3/4 lama igjen å karde og spinne!!!


Veldig, veldig stolt av mitt første nøste/hesple! Dette blir det garantert mer av!

Og forresten; er det noen som har karder, så blir jeg glad :) Har ett par, emn de er litt små. Og de store jeg har er så gamle, at læret begynnte å smuldre opp... :-/ Ikke bra...

Uansett, så er det å lære seg å spinne utrolig gøy, og noe jeg er sikker på at jeg kommer til å drive mer med! Så tusen takk Cathrine for at du ville lære meg dette!

 *Kjempe glad*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar