torsdag 31. mars 2011

Ny selger for Sjarmtrollparty!

Ja, du leste riktig! Jeg skal bli en liten selger. Det skal være en liten inntektskilde på si, og dette er produkter jeg kan gå god for. Fikk lekene og aktivitetsbøkene idag, KJEMPE flotte ting!

Det er pedagogiske aktivitetsbøker og kort, som en kan skrive på flere ganger med tysj. Den kan viskes ut og skrive på nytt. Måtte jo selvfølgelig teste det litt, og ble mer positiv til dette. Lekene er laget i tre for de litt større barna. Selv er jeg opptatt av kvalitet til min guttunge, og vi hadde tenkt å kjøpe treleker til ham. Det fordi det er helt naturlig, og de går ikke istykker bare du stirrer litt for mye på dem.

Lekene inneholder altså ikke giftstoffer. Av bøker er det bl.a for tall og bokstaver, der barna kan lære å skrive og regne. Itillegg var det memory-spill i tre. Flotte farger, og jeg kommer til å bruke lekene selv for å trimme hjernen littegranne :-)

Dette er da et homeparty-konsept. Så det vil jo si at jeg ønsker å komme hjem til folk å presentere lekene for foreldre, besteforeldre, tanter og onkler. Det er supre bursdags- og julegaver. Du kan og få kjøpe noen velværeprodukter til de voksne.


Ta kontakt om du er intressert i å ha et selskap, så skal jeg komme :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar