mandag 21. februar 2011

Vellykkede gaver!

Nå kan jeg si at det var to sjal jeg hadde heklet som var morsdagsgave til svigermor og bursdagsgave til Hege, søsteren min. De virket fornøyde begge to :) Moren min fikk de rosa gryteklutene i morsdagsgave. Det fikk hun fordi de skal få nytt kjøkken fra http://www.terna.no/ Det er onkelen min som eier bedriften, og mor synes kjøkkenene er så flotte at hun måtte ha derifra nå som de endelig skulle skifte ut det fra 70-tallet!




Det mørke var til svigermor og det rosa til søsteren min.
Ellers så har jeg måtte rekke opp og begynne på ny på gaven med hullmønsteret. Det var de første ti rundene som var verst, så nå går det radigt mot slutten. Har også begynnt på lamagensen til Gisle, mannen min. Den som jeg har vist bilder av tidligere i turkis. Gisle sin blir i mørke brunt, rød/orange og en lysere farge for å få frem mønsteret.

Jeg er så heldig at jeg skal få hjem farmor sin rokk i mars! Onkelen min skal ta den med sammen med kjøkkenet til mor. Da kan jeg lære meg å spinne på lamaulla vår. Det blir spennende å se hvordan det går og om jeg får det til. Regner med å få hjem litt saueull til å øve på til å begynne med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar