lørdag 25. desember 2010

Prøver på nytt :)

Hei Hei!

Jaja, så prøver jeg meg på blogging igjen, første gang siden jeg reiste fra Canada i januar 09. Men nå føler jeg at jeg har litt mer å skrive om kanskje..? Hmm...

Vel, jeg kan begynne med at jeg er 22år, gift med min kjære Gisle, og i oktober 2010 fikk vi en nydelig velskapt sønn. Adrian ble navnet hans.
På fritiden driver jeg med en del strikking, så det blir antagelig litt bilder om plagg jeg lager/har laget. Adrian vokser fort, så det blir nok litt oppdateringer på hvordan han utvikler seg.

Har sett at det er en del som blogger om hobbyen sin, og det synes jeg er veldig inspirerende og gøy å lese.

Kan begynne med at vi igår hadde en fantastisk julefeiring hos mormor og morfar. Da fikk både vi og Adrian mye fint. Blandt annet fikk jeg en liten mini-pc av Gisle, så da har jeg en ekstra grunn til å blogge :-P Så får vi se om jeg får til å legge ut bilder. 1.juledag har vi hvert hos svigermor og mannen på julemiddag, og fikk atter en gang spist oss mette.
I morgen skal vi til mor og mannen på kveldsmat. Det gleder vi oss til det også!

Strikkeprosjektet mitt nå går hovedsaklig i å bruke opp litt restegarn. Det er litt av det kan en si... Så nå holder jeg på med en helt enkel lue. Tror den blir god og varm! Målet er jo selvfølgelig det samme som i fjor; bjynne på julegavene tidlig, sånn at jeg kan strikke gavene istedet for å kjøpe. Får krysse fingrene!

Flere innlegg kommer etterhvert :) Håper vi får oppdatert internetten sånn vi kan bruke det på denne maskinen også, mobilt nett har både fordeler og ulemper det også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar