tirsdag 1. november 2011

Pulsvarmere i lamaull med navnelapp!

Tidligere så spurte jeg Anita, ei som Gisle gikk i klasse med i Steinkjer, om hun ville tegne en gris til meg, som jeg bruker som min logo. I og med at navnet har blitt FyttiGrisen, passet det kjempe godt. Da Anita sa ja til å tegne grisen ble jeg kjempe glad! Og som betaling har jeg heklet et par pulsvarmere i lamaull til henne. For å gjøre de litt mer spennende så tok jeg å heklet en kant med knall rosa. Må si jeg ble fornøyd med resultatet, og håper at Anita kan bruke dem.



Slik ble navnelappen min seende ut. Den er bestillt på http://www.minanamnband.se/ Kjempe god sevice, og ikke minst, KNALL BRA resultat!

1 kommentar:

  1. Kjøpe navnelapper i Norge?

    Mange farger og motiver på www.nominette.no. Fra 143,- for 100 stk. Leveringstid er ca 10 arbeidsdager.

    Navnelapper i bomull, størrelsesmerker, vaskeanvisninger og pyntebånd finner dere på www.sigurdhoel.no.

    SvarSlett