søndag 26. juni 2011

Ut på fisketur/strikketur

Her om dagen var vi på fisketur i herlig sommervær. Innlegget er litt forsinket, for det er noen uker siden... Bloggen ville ikke laste opp bildene og alt ble slettet etter at jeg hadde skrevet noe. Motløst, så jeg har kanskje utsatt det for lenge? :-P Men nå kommer det hvertfall en oppdatering, bedre sent enn aldri, ikke sant?

Vi ga Adrian mat før vi gikk, så han fikk ta middagshvilen i vogna denne dagen. Med oss hadde vi med god mat, frukt og litt godterier. Teppe og leker hadde vi og på plass, og selvfølgelig strikketøyet må du vite ;-)

Dette skal bli en marius-dress, men med hvitt som grunnfarge, så marineblå og rød til mønsteret. Her hadde jeg begynnt på den andre foten, nå er snart mønsteret ferdig, så håper det ikke går altfor lenge til den er ferdig!

Adrian er ute og nyter det gode været etter hvilen sin. Skikkelig gla'gutt detter her! Alltid fornøyd!


Mmmmm.... Melon smakte faktisk godt jo..!

Ellers så er jeg som sagt snart ferdig med mønsteret på marius-dressen. Så har igjen armene og montering etterpå. I tillegg har jeg begynnt å hekle en juleløper. Av alle ting så begynner jeg på noe med heklenål 1,25 :-O Hadde jeg aldri trodd, men det går mye raskere enn jeg hadde forventet, og det var jo lett!!!

Etter at jeg lærte å hekle så må jeg ha både strikketøy og hekletøy tilgjengelig. Fordel eller ulempe? Kjenner jeg får kløe i fingrene hvis jeg bare strikker og ikke har noe hekletøy å veksle med hehe Gøy er det uansett, og det er avslappende å ha noe å holde på med.

Idag har vi hatt besøk av Lene og Rein Arve. Kjempe koselig, og nå skal de flytte hit. Det gleder vi oss til, kjekt å ha go'folk i nærmiljøet ;-) Så skal lamane få frisert seg litt, så nå må jeg virkelig få gang på rokken!
Eller... Det er jo gang på rokken, men jeg får ikke tråden til å gå inn på spolen... Det er sikkert kjempe lett, men for en nybegynner så er det ikke fullt så lett... Krysser fingrene for at det kommer til å gå unna!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar