søndag 16. januar 2011

Lært meg å hekle!

Ja, endelig kan jeg si at jeg kan hekle :) hvertfall grytekluter og oppvaskfiller! Gøy er det, så satser på at det kan bli noe brukbart. Når jeg har gjort de ferdige kommer det bilde.

Ellers den siste tiden har Adrian og jeg hvert i åpen barnehage i kapellet her på Undheim, sammen med naboen Hanna og datteren hennes, Pauline. Kjempe koselig var det! Mange andre barn og mødre. En skal tidlig krøkes, så Adrian fikk ligge å sprelle litt på gulvet før han sovnet i armene på mor.
Den 13.januar var første gangen Adrian kjente seg selv igjen i speilet, så han måtte flørte med noen skjeve smil og noen tøffe baby-repikker. Stilig er han hvertfall!

Lamane har nå fått en rundballe med høy opp på beite, så nå burde de være fornøyde. Nå forsvant jo snøen for denne gang, (foreløbig), så da kan de jo også gå å finne noe annet å spise på. Nå er det heller ikkje så lenge til de skal klippes! Det gleder jeg meg til. Skal bli gøy med noe mer lamaull å rutte med!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar